Destino berriak amesteko rebranding bat
Istorioak
Bidean bere ametsekin
Rebranding bati ekitea autokarabanaren gidatzean jartzea bezala da. Irten aurretik, bidaia planifikatu duzu. Badakizu nora zoazen, baina bidean askatasuna duzu han-hemenka gelditzeko, birsortzeko, galtzeko, leku beretik behin baino gehiagotan pasatzeko eta buelta batzuk emateko… helmugara iritsi arte.
Ibilbide horrek, gainera, istorio bat birsortu behar du, kokatzen zaituzten alderdiak gogora ekarri eta iradoki, zure marka zerbait berezia bihurtzen baitute, balio bakarreko proposamen bat, gogoratzea merezi duena.
Caravanas Itsaso, inspiratzen gaituzten arimadun enpresa txiki horietako bat da. 2023an 35. urteurrena ospatzen duen familia-proiektua da, belaunaldien arteko beharrezko erreleboa behar bezala sendotzen duena.
Josetxo Itsaso eta Tere Lizarragaren ametsaren fruitua da. Orain erretiratuta daude, bidaiekin eta esperientzia nomadekin maiteminduta dagoen bikotea. Haurtzarotik Lara alabarekin partekatutako pasioa da. Larak gidaritza hartu du orain, ideiaz eta erronkaz betetako etapa berri bat gidatzeko.
IAT bat tokatzen zen, eta une ezin hobea zen marka eguneratzea eta garatzea planteatzeko. Leihatila jaitsi eta aire freskoa sartzen utzi, Karabanas Itsasok saltzen duenaren ñabardurarik galdu gabe: autokarabanan bidaiatzeko esperientzia magiko eta partekatua.
Autokarabanen mundua, karabanak eta kanpaiak dira bere bizi-filosofia. Karabanak Itsaso Adriaren (esloveniar marka ezaguna eta sektoreko liderra), Sun Livingen (publiko gazteagoa) eta Benimarren (salmentetan lehena Espainian) banatzaile ofiziala da Nafarroan.
Baina honek berez ez du gauza handirik esaten. Bere benetako ekipajea, markatzen duen bezala, honako hauek dira: bere jakinduria eta ezagutza, bere hurbiltasuna, bere talde osoaren zerbitzu bikaina, bere eskaera bakoitzari erantzuteko duen adeitasuna eta maitasuna. Zure ametsak bidean jartzeko gai dira.
35 urteko bidaia
Markak aldaketa bat behar zuen 35 urteko bidaia ospatzeko eta belaunaldien arteko erreleboa sinbolizatzeko, baina hausturarik gabe eta bere funtsa galdu gabe. Logo berri bat, modernoa eta estetika eta tipografia hutsekoa, eta irudi korporatiboko eskuliburu bat, papergintzan, webgunean, seinaleztapenean eta publizitatean aplikazioak dituena.
Horregatik mantendu zen ostadarra, fundatzaileek sortua, askatasunaren, paisaia zabalen, naturaren eta errespetuzko turismoaren ideia biltzen eta hartzen duena. Nahi duzun lekuan lo egiteko eta egunsentia emateko luxua, errutinetatik eta pilaketetatik ihes egiteko luxua, eguneroko lanetik ihes egiteko luxua eta gurekin batera doan etengabeko estres-sentsazio hori.
Bidaiak familian, bikotean, lagunekin, presarik eta ordutegirik gabe. Mendi-ibiliak Pirinioetan, Loirako gazteluak, surfa Cadizko hondartzetan, bira bat Europako hirietan… Mugikortasunaren eta esperientzia amaigabeen etorkizuna. Bizimodu bat.
Polita da atzera begiratzea aurrera jarraitzeko. Polita da helmuga berriak nahi izatea, paisaia berriak. Bolanteari eutsi, ibilbidea markatu, zure musika jarri, arnasa hartu eta amets egin iristeko dauden abentura horiekin guztiekin.